Ezhel - Mayrig sözleri

  • -

 Yine de ben ister, isterdim elbet

Yaşamak el ele de yaşamak hayallerde

Hep bu yer, bu yerlerde hayallerde hep

Haksızken haklı her, her kesim, herkes

Kesiyor birisini geçmişin hayaletiyle

Ne zor bu yerlerde hayal etmek bile

Fark ettin mi cancağızım

Can diyen bütün toplumlara kan lazım

Rant için geçirirler boğazından tankı

Sanki bi' cehennem burası lan kanka

Jugglerz ve Ezhel Almanya'dan canlı yayın

Kış gelir sokaklar karlı

Kayın ormanında yurduma uğramadım

Yedi ay bile yeter

Yine de ben ister, isterdim elbet

Yaşamak el ele de yaşamak hayallerde

Hep bu yer, bu yerlerde hayallerde hep

Haklıyken haksız her, her kesim, herkes

Kesiyor birisini geçmişin hayaletiyle

Ne zor bu yerlerde hayal etmek bile

Aslında aynıyız tamamen aynı şeylerlen

Güler ağlarız hem hüznümüz hem eğlencem

Farklılığımız dualarda dilde saysan da

Fazla farkımız kalır mı, aynı topraktan

Yetişmiş bir ormanız bir ağaç gibi hür

Niçin yağmur yerine hep kanla sulanır

Geçmiş kapkaranlık geleceğimiz bulanık

Kimse istemez, demez bir orta bulalım

Hep masumun üstüne düşer bombalar

Tüm taraflar ırkçılığını pompalar

Keşke iletişebilsek bi' kez korkmadan

Keşke bi' sevişebilsek savaş olmadan

Yine de ben ister, isterdim elbet

Yaşamak el ele de yaşamak hayallerde

Hep bu yer, bu yerlerde hayallerde hep

Haklıyken haklı her, her kesim, herkes

Kesiyor birisini geçmişin hayaletiyle

Ne zor bu yerlerde hayal etmek bile

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif