İmpala & Stabil - Korkma sözleri

  • -
korkuyorum ben karanlıktan aynalar öylece bakmakta bana
ve de gelip al beni burdan çünkü sayfam katilim olmakta
Korkma kendinden affet bendini melekler siler günahlarını
Hayalin olan bi rüyada kalýr sen yine aç elini hüdana bakýp

korkutur bedeni ölüm topraða çok da fazla ben uzakta deðilim

en kötü insan fizanda deðil her gece gelir o benim rüyamda dirilir

yara dolu dizleri yorgun elleri yaþadýklarý fazla ve aðýr
korkak alýþtýrma gözyaþlarýný þiþsin gözlerin aðla ve baðýr

korkunu yaz ve de akþamý bekle bütün dertleri karala deftere
yalnýzlýk bana gelmesin aman ha bugun yine rüzgara kapalý pencerem
Fýrlamýþ alayý da filmlerden ama küfredicekken dilim ermez 
Kin dolu yumruðu sýkarsýn ama vuramazsýn tanrýdan izin gelmez

korkutur deniz soðuk ve derin korkutur uçurum kaybederim
ben korkutur insan sabrederim ama soðuk olur hayatým anla beni
kolayýna kaçma ve yen duygularýný korkma insan varamýyo kaçarak
ve yinede gerekiyo inadýna yaþamak. kolay olan ölümdür akla gelir

korkuyorum ben karanlýktan ama korkma burda da bak aydýnlýk var
korkuyorum ben savaþmaktan ama korkma kalptede bi barýþmak var
korkuyorum ben dünyadan korkuyorum ben rüyalardan 
korkuyorum ben korkma korkuyorum ben korkma

hayat bayat bi ekmek dayak atýp onu çalmaktan korkuyorum
mühim olan aþk ya da sevgi benim için parada gözüm yok olmasa olur
hayat öðretir bize küçüklükten parasý olan adamýn önünde eðil
sen sadece insan ol yeter paran var yada yok önemli deðil

rüzgara dönük bu gözler aðlayýp bu sefer kendime soruyorum
acaba bu renkli dünya benim hayatýmla kendini bu yolda kýyaslýyo mu 
korkma rüzgarýný alýpta yürü vede tekrar et deki yollar benim
karanlýðýn içine giripte yürürüm. yankýlý sesimle korkmam derim

mesafeler korkutur beni korkuyorum çünkü yollar uzun
kalbim korkuma yenik düþtü ve de özgür uzakta yolla bi mektup
dert etme sevgi mesafesini sen çöz büyülü oyunun esaretini
küçük bi çocukken hayat sokakta bozuyodu ruhun bekaretini

korkuyorum eviin duvarlarýndan hepsi bir olup benim üstüme gelir
kendime katil diyemem çünkü korkumu bi türlü öldüremedim
içinde birikenleri vur duvarýna sonra dal uykuna sakin derin
yaþanýcak onca güzel þey varken en güzel hayalin uykuna gelir

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif