Yeis Sensura - #OLMAZ (Ft. Sehabe & Ressira) sözleri

  • -

 Kötülerin her daim fetişi

Eğitim kötüyse cahil yetişir

Enflasyon hadi biraz yol

Televizyon, gazete manipülasyon

99'dan beri deprem vergisi al, hesap verme

Nasıl paradoks bak

Ama Kızılay deprem olunca neden halktan SMS'le para toplar?

Hangi genç umutla baktı yarına?

Bu ülkede kadın katliamı var!

Bu ülkede kadın katliamı!

En hakiki mürşit ilimdir, fendir!

Kalbinde kalemle TOMA'ya direndin!

Kayyuma hayır demek mi hata?

Öğrenci istemez rektörü atar

Daha medeni dönem Helenistik

Eşitlik, adalet her an istediğim

Daha güzel bir ülkede yaşamak istiyorum dediğim için ben terörist miyim?

Nakarat: Ressira (x2)

İsteriz hepimiz özgürce yaşamak

Acıya kalmadı artık hiç yerimiz

Elinde terazi, dilinde adalet

Yok mu ciğeriniz?

Olmaz susarak olmaz!

2.Bölüm: Yeis Sensura

Sana anlatayım baştan

TV çok revaşta

İsterim ben kaçmak kulakta tıkaçla

Beni götürün burdan, götürün burdan

Sağır, kör, dilsiz yoksa kötürüm ol'cam

Kadını döv adamı kayır (Serbest kalsın)

Ama sokakta öpmek ayıp bayım!

Peynir ekmek adaletten payım

Ülkem neden tecavüzün bekâr evi

Bakan der ki: bir şey olmaz bir kerelik

Adalet lan tek hedefim!

Benim adalet lan tek hedefim!

Çifte standartlarınız yeter artık

Akşam halkım gidemez Tekel'e hiç

Ama ondan isen çekebilirsin pudra şekerini

Tweet atıp adalet aramak bana artık zor geliyor!

Haram aklamakta halktan ama

Halk bana bakmaz, sorma diyor

Burası benim yerim Ghetto değil

Demez kimse Gel öpeyim

Şarkı yapınca hatta olunabilir terörist!

Nakarat: Ressira (x2)

İsteriz hepimiz özgürce yaşamak

Acıya kalmadı hiç yerimiz

Elinde terazi, dilinde adalet

Yok mu ciğeriniz?

Olmaz susarak olmaz!

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif