Saian - Infanta (Feat. Onur Ugur) - Sözleri

  • -


Saian ; 

Ölüm gömülemedi sır sulara kerkez 
Saian mezarsız bu şarkı bitene kadar çerkez 
Rap bir mic altında krom vanelyumdan mermi 
Kıblem katmandu da bizimkisi berlin berlin  
Çift kopenhag rap ateş ve alkan Okumadın 
bi bok bildigin yok hitler horasan ve tarkan (bastır) 
melanet hırkası sakuletten kamutay doku 
Devlete bilenen tümce kurgulaması son goku 
Vatan yahut silistre ben dar ağacındaki filistin 
biz tam 16 bar yazardık kilist gibi milistim 
Düş patlatana öngörü kargınen ben oldum nakavt 
eşgalimim bu yoz çukuru sen açtın sen kapat 
Ey benim ölüm gözlü infantamı iktisat diye 
gece saçtım mezarına eylül bıraktım kalk diye  
Kan gürültüsü bastırdı kaosu cabadan 
Seher bir daha çıkamadı 5 gecelik komadan 
kan alıp makasım var anlından ölmenin tam yeri 
gene bir kast kesti beni ey gözleri tan yeli 
kafa patlatan polis kurşunu hukuk yok bela var Muktedir ben oldum 
bedrettin as beni sela ver
 

Onur Uğur; 
Adalet terazisi onurumu çekmez 
Dini tiyatroyla kahbeligini örtmez 
Yerin dibine gömmek öyle degil dinle beni 
Belki bütün dünya utandıgı için gömüyordu seni 
Gözüm kapalıydı çünkü dinle dogdum 
Uyanış günün adını kıyamet koydum yalanla doydum 
Direndim kahpe kurşununa geldi vurdu  
Karşı çıktım öldüm bense suçlu oldum. 
Seni urganik bu aradan beni düşünceler 
Bugun arafımda beni gönülçelen 
iki göz yaşı deger ölünce ben 
kabul edermi küpeni gömünce yer 
Aklımı kaçırdım bugun babası vermediginden 
Mülteci yerleşir okur bedava kimliginden 
Krizol banyosundan çıkan soykırımdım doğdum 
Bir orospunu şerefini içtiniz yıllar oldu 
Halkın yanındaydım faşiste ezilenlerdim 
Bu yüzden bütün yüregiyle inanan gezide bendim 
Benim Cehenneminizin kapısına sıgınan 
gelirim ama günahım mapusunuza sıgmaz  


(sözler yanlış olabilir)




Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif