Devran - Yok Oluş Bu sözleri

  • -


Sözler


iftiralar az gelmedi bizler hiphopın askerleri
rape bulaştığımdan beri hiç bi işim rast gelmedi
devletin panzerleri ölümün askerleri 
bi devlet halkına yaşaması için şans vermeli

tonla adam ak peşindeyken korkma bana bak 
geçlerde torba aramak çare değil onda para var 
kar edeyiim korna çalarak fakire yaşam zorda kalarak
aptal bana dis atacağına suriyedeki bombala bak

kapitalizm doğdu yine kanlı vergi görev aldı
evlatları aç beklerken kaldı derdi ödem ardı
yandı kendi çöle vardı sardı ters bi yöne daldı
adaletmi lan bu bi canı tanrı verdi töre aldı 

söyle bu yola doğru kaçarak kimim döndü
anne feryadını vicdanına basarak kinim gördü
tanrı hepinizin günahını yasamak için döndü
çünkü Ali İsmail Korkmaz bugün yaşamak için öldü 

özgürlükten başka benim yok yerdim başbakanım nasıl hayatımı boş verdin 
paramı çalıp dedinki bana borç verdin savaş çocuk burası dünya hoş geldin 
para kimdeyse sürekli o konuştu 
uyan uyan uyan yok oluş bu


özgürlüğümüz ırak bil geçeceğin o sırat değil
adaleti kır at bil yok umudun bırak git
halkın sofrasında vekillerin koyduğu stand dik
araştırmadığın için boşuna ölmüş odu hrant dink

yapın yine bi taktik bizde yaşam didaktik 
siktiğimin devleti mermin bile plastik 
meclisimde para için rol kurtarmak isteniyo 
bu yüzdende biçok gencim oy kullanmak istemiyo

tepemizde cehaletin akıl almaz lambası 
ağlayansa mehmetciğimin annesi ve ablası
günümüzde kardeşliği bozanların damgası
insanların her kürtü pkklı sanması 

kimim deme kahpe durum birimlere sahte bulup
kışkırttınız polisleri silip gene ah de durun
ülkeyi düzeltmek istiyosanız bilim adamları 
Mustafa Kemal Atatürk'ü diriltmeye çare bulun

özgürlükten başka benim yok yerdim başbakanım nasıl hayatımı boş verdin 
paramı çalıp dedinki bana borç verdin savaş çocuk burası dünya hoş geldin 
para kimdeyse sürekli o konuştu 
uyan uyan uyan yok oluş bu

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif