Rota-Kukla ( #FreeRota)

  • -
Şarkı Sözleri
Bu gece dans et,
Kederi hüzünü bırak,
Negatif şeyler hakkında konuşmaya bi ara,
Sıkıcı şehrin çocuklarına merhaba,
Mesai saatlerinin sonundasın
Sonunda diyip bira bul,
Tüm sistemin rehine peki
Peki bu kimin suçu kurabiliyor musun ekip,
İçinde çocuğum ölüyorsan eşimine git
Diye soruların seni bulması tuhaf mı değil kıyakı bu,
Dediklerin çıkmıyor cool
Sanki tanrının koleksiyonundasın ve adın poo,
En iyi kölenim bu tanıdıklarının bu
Seni de içine çekmeye çalışırlarsa de ki
Uzak dur...
Kukla...
Sus...
Kukla...
Dumanı içime değil kafama çekiyorum hacım
Bilince tüm sistemlerim bana diyo ki kaçın,
Aç açın halini bilmez
Ve tokun derdi imajı,
Hepsinin umrumda olan
Kıçı Niki Minaj'ın,
Ve para bul...
Başka konuları yok ur gibi beyninde büyütüyor bu sorununu,
Durma...
Bunlara inat dans et hadi be,
Çek içine ve de ki az ötede
Dur...
Kukla...
Sus...
Kukla...
Çalış çalış uyuma alış,
İnsan uyuyorken bile sürüyor bu yarış,
Oyunlarına aldanıp oyuncu oldunuz
Onların tek derdi sanıyorsunuz ki üç kuruş dava,
Yiyin bedava,
Bedava
Can bedava
Mal bedava
Bedav-beda-bedava
Bedavalar hala bitmiyor
Hala bitmiyor
Kana doymayanlar,
Orta parmağını kaldır onlara de ki
Uzak dur...
Kukla...
Sus...
Kukla...
Hiçbir zaman hoşlanmadım öğretmenimden,
Son model bmw'ye binen imamlar siyasilerden karakoldan,
Anlamadığım dolaylı vergilerden,
Sağlam girip sakat çıktığım hastahaneden,
Beni hain ilan etmeye meyilli dürzü neredeler?
Her? Lakin yetersiz beddua veren,
Büyücüler var etrafımda sanki dağ delen
arabik sözlere sahipler onlara minnet eylemem,
Dayandık her zaman dilenmeden direncim ve ben,
Dilimde meteorlar tükenmedi tükenmedim gel,
diyenlere gitmedim nasıl yaptım merak edersen,
Onlar bırakmadı gelmeyi bırakmadım dövmeyi,
Uzak dur...
Kukla...
Sus...
Kukla...
Dur...
Kukla...
Sus...
Kukla...

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif