Fuat Ergin & Şanışer - İstemem sözleri

  • -
Fuat Ergin Verse

Aç kapıyı ben geldim

Doldur bardaklara şerbeti

Telkin biri diskoda diğeri yas tutar

Zihin odalarında gelgit her kim

Eğleniyorsa vicdanı askıya alanlar

Mangal yapar paspal yürekli hasta ruhlar

İnsan olmadan çıkamaz çıkmaz sokaktan

Bıktan dramdan kandan infilak eden bombalardan

Yıkılan hayatlar bahçeme atlar ağaç budar

Kardeş gibi yaşamak yalan

Kimi avantaj sağlarsa başlar

Sevinç gözyaşlarından başka bir şey akmaz valla

Barış ve huzur olsun hırsızlık asla

Barut kokan nefesi ensende gürler

Gezide kalan gözler hür kokan içgüdüm beni özler

Közde pişer ve bi şiş gibi gözde otobüste selfie

Sırtım dönükken 45 seneyi devirdim

Nolmuş gözaltlarım çökükse

İğne girdi kalbine yüksekten fuat yüksek





Nakarat

İstemem hanlar saraylar istemem hürmetini

Dünya yalancısın kaç kere gördüm

İstemem gülmesini istemem türbesini

Dünya bakta aldı kaç yere gönlün





Şanışer Verse

Şer özne cümlede FU feel

Ruhum bedenimle ref you gee

Gerçekle kâbus bir Libinene reclus ream

Beynimde tapınak gibi girmeden önce aga bi destur diyin

Sırtladım üstüme vazife yollar

Sonum mapusamı çıkacak sormam

Laf söyleyen herkes kolpa ama

Susmayı seçen herkes korkak

Tüm varlığım kumpas

Tüm sandığın zokka yutuyosun

Ortadoğuda bomba ayak

?

Koy yayına iblis torba

Yazan çizenler içerde haram yiyense dışarda

Sesini çıkarma neofaşist bi çıkarma

Gülün gül dâhine bok çıbanda

Hayri kırarlar uyumayan herşeye karşı çıkarlar

Her işini görürsün işini bilirsen

Yeter ki karşılıklı olsun çıkarlar





Nakarat

İstemem hanlar saraylar istemem hürmetini

Dünya yalancısın kaç kere gördüm

İstemem gülmesini istemem türbesini

Dünya bakta aldı kaç yere gönlün





Fuat Ergin Verse

Ekseriyetle aksi raplerle çeksin

Net mafyası gibi partilere çeken taksitle

Haraç kesen haramidende oldu anlat haydi

Sahnede maluk kafiyelerin

Pusuda mayına basar tek itleri

Acizleri keklerim

Plastik oscara layıktır yetenekleri

Yitik elde kaybolan gençlik

Bitmiş işi bunalımdan kimlik

Dik dur eğilme ayakta sikti

Gurur ve rap ile bayrağı diktik

Kalemi takar yayıyla atardamara soykırım

? Yapmadan bıkmaz

Vatana araba satmaktan

Suratın duvara asılı kasnakta

Rap yapan cuelanın zaafiyeti

Kafiye peşinde

Kaybolunca saplar ve saplar usta

Benim borcum yok rape lan

Yok, kitapta susmak





Nakarat

İstemem hanlar saraylar istemem hürmetini

Dünya yalancısın kaç kere gördüm

İstemem gülmesini istemem türbesini

Dünya bakta aldı kaç yere gönlün

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif