DJ Artz - Yan (feat. Şehinşah) sözleri

  • -
Yüreğim lav içinde yan diye
Yaşa bu kalp ile (kalp ile)
Oluruna dek yan
Yaşa fakat hep yan
Senin için yansın ama seni yaksın
Yüreğim lav içinde yan yan yan(yan)
Yaşa bu kalp ile
Oluruna dek yan
Yaşa fakat hep yan
Senin için yansın ama seni yaksın
Analar babalar
Sıyırdı bu çocuklar
İş alana verene neyse dişine göre
Yo maşalar şavaşa bi fısıltı duy uzaktandan
İnanana sikene serveti yiyenden öte
Bu kafalar kakadan kul olur put olursun
İt alana verecek devlet için kötüye
(?) silah hayatı gözünde
ve adama sorarlar neden evet ulan mal
Neşe gelen hayatlarına meze diye diline
Rap aranan taranan kısmındayız oyunun
Bu kadar aç adam var ellerinde paralar
Efendileri (?) güzel kısmı koyulsun
Otun doyursun yoksullukla yorulsun
Sorumlusuna taparak yaşayan bokunda boğulsun
Banane(banane) sikime kadar işim acele
Bi rap yapıp çıkıcam
Kafa lal kala kaldım alakart var ararantım ama kaç
Kaç arantım var acaba yada hangi mahkeme
Sorunlardan kaça kaça nasır oldu kaç kere
Başa gelenlerin cezasını çeken ayaklarım alalen
Aval'e geç aval'e
Mürekkep yok kaleme para lazım aga para kürekle koy cebime
Zaman alır imkansızım imkanlarım har kalır
Haremeynin adaleti güvenmeyenin A M K
Kaşele dinliyorum paramı ver hele sen
Ver el ense çeker dostlarınla samimiyeti sever
Kabiliyeti yetmez vizyonu sıfır onun
O kara baht bana tav sanıyo sikiyorum
Sarıyo kötü çocuklar akıyo beati
Moruk alaca karanlık
Sonu kan akacak bu gece
Çakıyo kibrit otlar yanıyo bir bir soluk
Yanan saçların kokan arada bak yüzüme

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif