İstanbul Trip-Kural Ne Bilmiyorum sözleri

  • -
Kafamda tüm her şey, sokaklara zulamla inmiyorum Ortalık karışık diyolar bu ara ama ben kural ne bilmiyorum Hedefim sona gitmek bebeğim, ilk durakta inmiyorum Bir şey anlatmaya çalışıyosan sürtük, şuramla dinliyorum Yazıyorum aklıma gelen her şeyi yazmazsak ayıp olur Yürüyorum yükler bindikçe saklansak kapan olur Kimine dert, kimine kol, kimine son, kimine yol, kimine havayolu Kimi korkuluk kimi korkulur kim kimden koparırsa yalan olur Uh ah safari yollar Uh ah seferiyiz usta Uh ah kapalı kapılar yamalı duygular can evimden vurdular lan Bizon Murat kadarım Medyanıza sıçayım Kural ne bilmem herkes kraldan kralcı dünden Başkaldır bu bi isyan tüm satılık medyanıza karşı bak pozum artist Son sürat risk her günüm pislik hep her günüm hep trip tek kozun hapis Toz duman pist korkular kist zor kullan hortumlar Sistem hızlı lan tam formula 1 Doğrul da git Koç bile geldi bak gitti Aziz Dostum kural ne bilmiyorum Açmadan ağzımı sizi bipliyorum Gözlerim kapalı şişeleri dikliyorum İstanbul’u dinliyorum ahh Siklemiyorum yaptırımlarınızı dört duvar eder anca bedenleri tutsak Vursak sistemi kalbinin ortasından umutları uçurtma yapıp gökyüzünde uçurtsak Kafamda tüm her şey, sokaklara zulamla inmiyorum Ortalık karışık diyolar bu ara ama ben kural ne bilmiyorum Hedefim sona gitmek bebeğim ilk durakta inmiyorum Bir şey anlatmaya çalışıyosan sürtük, şuramla dinliyorum Kural ne bilmiyorum Hepinizi izliyorum Rap kıstaslarınızı s..m hakkını arayana fazlasıyla veriyorum Hakkını çattı mı bi denyo yalandan anlarlar zamanla x kim oğlum Ben sizin nefretinizden beslenip aksine daha çok güçleniyorum Trip demek Karaköy'den yükselen isyan olmak Ana karanıza işgal olmak İstanbul Trip, Karaköy, Kadıköy, Yeditepe, Trap X aka, Şam Kürşat Oymak Bir efsane ol üstat olmak isterim Biz varken hep size düşer anca hüsran olmak Hepiniz kardeşsiniz ya dostluğunuzun tek ortak noktası bizimle düşman olmak Sokaklar kulis kolumda polis Dağıtıyor paketleri sanki Philip Morris Ruh beden de turist gibi geziyorum ama Yapamazsam rapi olur bu bünyede kriz Pussyde ki priz Müziğiniz kereviz tipinizde keriz Sigarasını yakıyor sahnede wiz ama Bize gelince amına kodumun hapis ha? Karıştırır kafanı Karaköy Kadiköy killa arı kovanı Azrail’den borç aldım yaşamak riskli Kan kusar junkieler susmaz kanki Mürekkebini sikeyim alnında ki yazının Harcıyoruz bu müzikten kazanarak adamım Ve bu dünya döndükçe böyle kalacak Kural ne bilmiyorum nasıl olacak? Kurallar bozmak için var o yüzden kural ne bilmiyorum Yasaklar salak olup inananlar içindir özgürlük sokakta sesleniyordu Kardeş illegale düştü ama inan düşmez burda üçe beşe Nasıl olsa o da dönüp bir gün gülümseyip selam verecekti eceline beterine Ucuza düşerse o da düşebilir metamfetamine Kural ne bilmiyordu mahalleden kaçanı da gördüm burda gördüğünden kaçanı da Kaybedecek hiçbir şeyin kalmadığında kazandıklarının değerini anlarsın hem de fazlasıyla Sistem bir şekilde gelip alır her şeyini çabalasan tırnaklarından kanların akarcasına Kurallar hiç sikimde değil polis amca hala yoktan yere cezalarını kimliğime uyguluyorsa click bang

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif