Nosta feat. Çağrı Sinci - Kabus sözleri

  • -
SÖZLER NOSTA: (Verse) kabus kabus gelecegim kabus kabus tv kabus kabus yönetim kabus kabus bir bataklık içinde büyüyom napim edemiyom pause pause bir godomanın elinde dünya mouse tak tık yapıyo ve oluşuyo kaos kaos yok kalmadı vicdan namus engel yok bol taviz taviz hayvana bile taciz taciz eli kanlı katil katil susmaktan yana donuyosa sesi o bir cahil cahil kan dökülüyo cani cani hepsi medyada nazik Bu kötü bir kabus! Egitim yok şuca teşvik belinde silah ateşli yüzün asık ve de ekşi aklında cinayet aklında sentetik aklında güç ve de yükseliş tanımıyo kimseyi kimse kimse hepsi efendisi ülkenin düzen eksik düzen hep pis ben düşünce buna güleceksin ben dönünce bana söveceksin ben bilince bunu sileceksin ama isyanıma yok eşlik senin için luzumsuz action yok seçenek fazla bir cıkmak için bu bokun içinden ölmek tek shit (Hook): bu bir kabus uykuda degiliz benim umudum fazlaca bitti sagımda tilki solumda tilki önümde siz kuytu ve pislik cıkamam içinden git gide başkalaşıyo güvensizim ve tabanca taşıyom göz göze geldigimi hasım sanıyom kulagıma bir sesde fısıldamıyor hadi çek çek bu bir kabus uykuda degiliz x2 Çağrı Sinci: Verse pasajda stüdyo zadex şebekem cinayi kafamsa botaş yanımda dodiler modiler selamsız bayırda patinaj çeken bir tofaş dışarda degişik sesler,karanlık,sote dikkat et aniden gelirsin göte meydan okurken yer çekimine biz üsküdar merkezde bir perdecide ıhh nos nos nos boş durma record a bas sigortam atsın bir orta parmak kaldır ayılsın şu kolpalar gördüm ki çakkallar çukallar çöküntü peşinde müsait her ortama kaçarlar soluksuz bu katil durulmaz bir baskın verince bu ortama bu bir kabus kabus gecemde günümde kabus bir şekil kaçıcan bir şekil kırılcak illaki bu camdan fanus daha dur daha dur hiç bir şey görmedin daha dur sürekli kavga sürekli yağmur başlasın güneşe taaruz sende mi bıktın ? bu ne tesedüf asıl bir fırt gelsin yerine keyfin elimde teybim önümde seyrim ritime kitlenmiş bir halde beynim kanun kanun güçlünün koydugu kanun çatlasın yeryüzü bölünsün ikiye yerdeyse mazlumun ahı!! (Hook): bu bir kabus uykuda degiliz benim umudum fazlaca bitti sagımda tilki solumda tilki önümde siz kuytu ve pislik cıkamam içinden git gide başkalaşıyo güvensizim ve tabanca taşıyom göz göze geldigimi hasım sanıyom kulagıma bir sesde fısıldamıyor hadi çek çek bu bir kabus uykuda degiliz x2

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif