Vio-Rolex sözleri

  • -
Ya! Sensei!
Kafam bozuk çok çok ya kafam kafam ey
sence nasıl ulaştım bu matematiğe?
lemonade mouth yerim binek gibi ekibim ile
evine koş tehlike takılıp peşimde yine

sana dedim onu yapmasana!
karadelik üstüme dönüyor had safada
tüm kurallara karşı çıkan rastafaryan
cebimde yeşil yeşil olan değil paralar, bunu bil man kafa!

hatun dedi ki saat kaç, dedimki bak rolex aa bu ufff parası var çok!
aşkın yaşı mı var? hatun 26'dır en az, benim 18i bile değil daha bro!
istanbul'un batı yakasında, ya east side bad boyz
beni arama sokağa adımı fısılda sor kim var kim yok
alaturca rapçi rakı masasında iç iç iç biterse bidaha koy
lord pretty flacko iyi bok yedin bravo


ağzım bozuk a! altım bozuk a! yakıp soğutmaz bizim çocuklar
bir sorunumuz var biz oluşumuzdan
ghettonun edebinde yaratılışımızdan

beni böyle bu kadar konuşsun el alem
bir gün olur güler yüzüme bir daha
bunu istedim hala! geliyorlar!
geliyorlar yanyoldan!

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif