Monarchi feat. Çağrı Sinci - Onlar sözleri

  • -
Monarchi Verse; Silahların ortasında bir ölen mi olmalıyım? Devlet beni sevcen diye kölen mi olmalıyım? Yarın alev almak için dün sönen mi olmalıyım? İstediğimi almak için hep bölen mi olmalıyım? Benimde yandı içim dönenlerden olmadım. Kin doğurmadım, cihana sövenlerden olmadım. Avantadan pay isteyip sevenlerden olmadım bu meclisi. Şükür zanlı olmadım. Kuş kadar da özgürüm bi çakalla dost olmadım Ben düşüncemle varım düşündüm bi doğru bulmadım Seni de çok severler moruk neden mi? Çünkü sen düzenin karşısında bir soruyla hesap sormadın. Çoğunluktan olmadım, yalakalardan olmadım Azınlıktan olduğumdan sözüm değer bulmadı Siyasetin elleri çocuk kanıyla bulandı da  Ne yazık milletimiz ölümlere doymadı! NAKARAT: 2X Ne kadar konuşsanda dinlemiyorlar  Onlardan olmadıkça istemiyorlar Eğitim adıyla da tek tip ediyorlar Sokaklarda olma diye tehdit ediyorlar. Çağrı Sinci Verse; Ben onlardan değilim onlar yol aldılar çoktan Hesap soranlardanım ben fesat sol altımda noksan Ben onlardan değilim onlar domaldılar yoktan Mono 4 satır yeterdi be oğlum 16 bar çok lan! Ben onlardan değilim bu ara çoğaldılar sorsan Hepsi doğaldılar sikime kadar som altından olsan Ben onlardan değilim olmam, ve son bir nokta Elinde kovan varsa gemin su alsın, korkma  Onlar ayda 3 bin liraya çocuk coplar  Üstlerinde gocuk yokken, sokakta görsem ağlarım ben Karımın adının baş harfini kazıyamazken ağaca onlar Çatır çatır orman keser, anladın sen. Puşt olanda onlar, yalancılarda onlar Biz yabancılarda bir gün dar ağacında olcaz Sehpayı tekmelicez her halükarda bakarsın Belki yağlı ilmik bizim boynumuzda olmaz

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif