Ados & Lider & Şiirbaz Yavaşla Dünya sözleri

  • -
Daha da direnme yan zalimin şafağına çöktüm
Soluma direnme lan ben orda umut büyüttüm
Ellerim sıkılı yumruk isyana mahal yürüttüm
Kaderin kalleş oyunlarına karşı tütün çürüttüm
Ve zalim ömrün hoyrat isabeti kalbini sattın
Takribi mesafesi ölümü elbet göğsüm kadardı
Kederin göğsü kabardı vicdanın ömrü azalmış
İnsanlık öldü ölecek oldu olacak ufku sarartın
Alnının çatında birikmedimi çoktan utancın
Şiire ihanetin çığlık oldu sınırlar aştı
Belki kırıldı ömrün felaketi bol tasması
Sen oyun sanıp başladın bu nefret oyuklar açtı
Ados belki senin cismen anladığın kadar beşer
Bu ados belki hiç bir fikrin olmadığı kadar gece
Adalet insanlara kalmasaydı sönmezdi neşem
Görüp geçenlere lanet düşen biter

Nakarat Şiirbaz X2

Duy yavaşla dünya beni benden almadan önce bana bir sor
Bu savaşta Dünya mutlu olmasa da ver artık bana bir son

Yüzünü göremez oldum balçıktan,kendini kaç kurtar
Onlar zaten Azrailim yeter ki sen baş tutma
Başlı başına hikayeydi yaşananlar
Ve zamandan bir pay çıkar
Bir gün oğlun olsun ona beni anlat (beni anlat)
Ne kalandan hayır gördüm ne gidenden
Bir vazgeçip bin direnmek
Bir vah edip bin ilenmek istemişken
Yaptığım bir sokak bulup insanların gülüşünden mutluluğu dilenmek
Yutkunup ilerle gözlerin dolu gözlerin sonu gördü
Özledin onu ve böyledir sorun var mı ?
Söylediğim soğuk bir akşamüstü şarkım çalar
Gözlerinde damla yaşın yada sol yanında yangının
Sormayınca yardımında gerekmez ki zaten
Böyle geçer günüm ses etmez hiç elalem
Vedalar hep erken olur kısa sürer derler ki sakin ol
Hatırlanır bir doğduğun gün ile bir de cenazen

Nakarat Şiirbaz X2

Duy yavaşla dünya beni benden almadan önce bana bir sor
Bu savaşta Dünya mutlu olmasa da ver artık bana bir son


Hayat der o körpecik kollarımla daha neleri kaldırayım
İmtihanların ölümden daha şahaneleri vardır.
İntiharların önünde engel Rabbe inancın
Ömrünü çalıp giden herkes aynı bahaneleri yardır
Ey Adem dönüş yok dünya denen batağı denedin
Artık aklınla kalbimin ortasında kazazede mi kaldı
Garip ruhum bir boşlukta bir güvercinin
Kanatlarım çoçukluğum kalbimi azad edeli yandı
Bitti mücadelesi tıkandı gayrı şehidlerimi saymaz içim
Kirlendi tüm masumluğum yazdığım şu sayfa gibi
Misketlerim sanki hala avuçlarımda ve hala
Can atmaktayım bir ekmek arası domates ayran için
Sende benle aynı oyunu oynayacak mısın ?
Sende bir çiçeksin ölüm vakti solmayacak mısın?
Kalbim üç kadının mabeti birisi annem birisi küçük kızkardeşim
Ve birde doğmayacak kızım

Nakarat Şiirbaz X2

Duy yavaşla dünya beni benden almadan önce bana bir sor
Bu savaşta Dünya mutlu olmasa da ver artık bana bir son

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif