Köst & Barni - fKP Seçim Şarkısı sözleri

  • -

kalbur üstü bariz,kaporası bono fonu,
betonarme duygularla kulağında megafonu,
delege,benziyordu o tırpanlı melege,
37 kişi reenkarnasyonla karate..
arbede,allahınız abd ,
benliğini esir etti yarattığı mabede,
daktilosu yasama,garibana karabasan,
kanunları sikeyim o sermayeye para basan !
tomatesin,biberin,sandıkta önüne gelir giderin,
tecavüz yanlısı halifelerin,
politikan pusula yüzde ellilik koyunlara,
götünün kılını tarayacak bugün ezdiklerin !
protokol kesesi medyanın bi gaga taşı,
77 göbeğinin oturduğu masabaşı,
sansür,gereksiz yere yalana bal sür,
genzindeki haramı geri çıkart,öksür!
ekmek var yenni,gel oyunu bana ver!
nasıl olsa ideolojinde baskın dedelere mambo,
bi tanede puro antizarbo,
meydanlarda harakiri,fonksiyonel bando !
devlet bilardo,oyun tipi amerikan,
milletin siyah 8 ,derde sokup havlamican!
game over..yaktığın vandalizm kömürü,
esefle kırarım bu davranışından ötürü ! (2x)
art niyet puslu,yarınlara dokunmasın,
uçtu adaletin uzaklara,bi kınasa puştu,
senin gibi ibnelere yaramasa, (4x) SİKTİR GİT !




engebeli dengeyi resmeder kalemim,
temsili değil,doğrudan talebim,
kalp atış frekansım sokak nabzı,
suç fakirin zenginle savaş tarzı.
ben değersizken değerin değersiz,
insanlar açken demokrasi yetersiz,
kameranın hiç girmediği sokaklardan bahsetmez elindeki kartpostal..
kuru ekmekle umut ekti halkım,
ben diyorumki dizilerden kalkın !
kan gölünde yüzmeyi öğrendik,
ve hala diyorum isyan et, haykır !
kalbim kaldırım taşı gibi serttir,
kasklı ve joplu itinden merttir,
kelebeği rüzgara çevirdim geldim,
ektiğim tohumlar ekşi mi geldi ?
ön safta geçmiş bi hayat benimkisi,
eylem ve kavga,zafer ve yenilgisi,
etkisi tepkisi rahat ol,
en azından olmadı beynim bi karakol!
çapulcu,marjinal,ayyaş,ötekiyim,herşeyim hadi bana yaklaş !
ÇAPULCU,MARJİNAL,AYYAŞ, ÖTEKİYİM, HERŞEYİM, HADİ BANA YAKLAŞ ! (2x)
art niyet puslu,yarınlara dokunmasın,
uçtu adaletin uzaklara,bi kınasa puştu,
senin gibi ibnelere yaramasa, (4x) SİKTİR GİT !

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif