İndigo - Satılık Buzdolabı sözleri

  • -

Fenalardayım yine sıfırı çektim
Buzdolabım satılık msn de iletim 
Birde evi boşaltıyorum lazım bir boş oda 
Son 10 gün bulamazsa kalacağım sokakta 
Eğer denk gelmezse sürteceğim orada burada 
Uyuyacağım ilk koltukta nerde akşam orada sabah 
Az birazcık eşya hayatta kalacak kadar 
Bir de bir kadın şart şefkatle bakacak bana 
Tabi çözümüm değil bu bir ton da borcum var 
Hem evsizim hem işsiz 
Şimdi kafa yoracağım ve yaratacağım birkaç kuruş tamamen yoktan 
Der ki imkansız gidip bir fizikçiye sorsan 
Teoride öyledir belki ama pratikte farklı 
Çözülür bir şeyler yoğun trafikle
Bazen haklı çıkar fizik profesörleri 
Ön yargılar yüzünden duymazlar söyleneni 



Sabrım taştı 
Çok süper yaşıyorum sanıyorlar bir de sorun bana 
Metaliksizim buzdolabımı satıyorum 
Ne kadar gider 70 lira 



Hep sinirliymişim haklısınız dostlar 
Ama birde kendini bir benim yerime koysan 
Batar her şey her an en küçük hata bile 
Bilirsin yatar işler nasıl eğer para yoksa 
Bu yüzden satılık buzdolabı msn iletim 
Çaresiz şimdi indigo psişik güçlerim 
Sezgilerim anlamsız nakit karşısında 
70 lira alacağım bu alışveriş karşılığında 
Rahatım 2 gün değilim dert bitmedi 
Çoktan aldım dersimi izleyeceğimi izledim 
Kendim sıçtım temizleyeceğim kendim 
Bir erkeğim ben ağlayamam bir elimde mendil 
Böyle giderse öleceğim gerçekten erken 
Bahsettiğim 45 bile değil erken derken 
Baskı altındayım omzumda Ağrı Dağı 
Buzdolabım satılık şaka sanır bazıları 


Jonathan bütün cesaretini topalayıp, kısa bir süre sonra bu dünyadan ayrılacağı söylenen en yaşı martının yanına gitti: 

-Burası cennet değil Chi Yong, öyle değil mi? 
-Hala öğreniyorsun martı Jonathan. dedi. 
-Buradan sonra neler olacak? Nereye gidiyoruz? Cennet diye bir yer yok mu? 
-Hayır Jonathan

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif