Şiirbaz & Enes Özdemir & Araz Azhar - Öfke Hüzün ve Yorgunluk sözleri

  • -





şiirbaz ;

yine katletmeyi seçer ademoğlu
vade doldu içimde sade korkup
gemi batacekken fare boldu
her çabalamamın sonucu lanet olsun
politikacıların derdi sade koltuk
ben zaten  yorgunum ihale korkunç
milyonlarcası açken gece külüpleri götlere mabed oldu
tenime serin havası gelir ecelin etime delip içime süzülür emi gecenin
yıllar önce bu okula yeni gelinim bak hocam bu psikopat senin eserin
tüm havalı talebelerin beni denedi derime izleri kazadı bu halk kavgası faşist müdürümün beyninden daha büyüktü o zaman taşşaklarım
ödülünü alana gülüp yüzünü yalana bürün
eğitim sistemi sağola zamanla tüm hayal gücümüz ölümü tadarak çürür özünü yakarak yürü kötü bi nakarat ölüm özürüm kabahatim
arada bi derede boğulur hayatım
Benle sidik yarışına giren herkesin var erken boşalma sorunu bayadır
 senin bilmediğin ülkerin hepsi kin kelimelerini sus türkçe benim yalanı kanına karışır durur ölüme bi adım daha yaklaş benimle
amacım olmadı hiç playlistlerine dahil olmak aptal züppelerin
malasef bu ülkede parayla süpermeni yada sakal ve  cübbe verir(öfke benim , beni dinlediniz ,öfke benim)

Enes Özdemir;
her geçen gün yeni bi hüzün bak yazmaktan parmaklarım üşür otur ve düşün kalk yere düşüp sahte gülüşlere kalmadı gücüm beyninde geçmişin resimleri baktım gördüm dizlerim kanlı
basit değil bu gözyaşlarım ve de yaşanmışlığın izleri kaldı
kimi baktıysam hepsi aynı ve bu yüzden gezerim öyle baygın
çokta kaybım mantık aynı kanayan yaramı raple sardım
derdim kalemle mürekkep anlatcam bu hayatla güreşcem
sahte sıfatları görmemek için her gün uzaktım güneşten
öyle bi bıkkın hayattan adamamak zorlasada yine bu defteri kapatamaz arkana baksana geçmişi düşünme ellerim üşürse kim seni düşüncek 





Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif