ABDULRHYME - AYRIM YOK sözleri

  • -


Ayrım yok ayrım gayrım yok


Neden insana saygın yok

Onu sevsen kaybın yok

Benim nefrete sabrım yok



Ayırmayın kimseyi çek yolumdan tümseği


Dünyayı korku film izler gibi izleyin

Meshebini sormadan gelirderim bende sizdeyim

Dinin ırkın fark etmez bu nefreti temizleyin



Rengi hiç mühim değil bu farklılık zulum değil


Neyaz gül de kırmızın mı gül değil

Önündeyim boş konuşmayın bana çözüm deyin

Gözümdeyin ahmet kaya gibi beni de sürmeyin 

Dışlayın üzülmeyin

kadına şiddet etmeyin 

Vurmayın küfretmeyin 
zulmetmeyin mazeret üretmeyin 
Onu bi kenara itmeyin
mor çatı'ya git deyip de kapı dışarı itmeyin

Nefret varsa kitleyin



Dönerci cinayetini izlerken döner yiyin


Gün gelirde belki o zaman bu devran döner diyin

Dışlamayın kimseyi varsa fikir öner diyin

Azrail ırkçı değil herkesi gömer diyim



Ayrım yok ayrım gayrım yok


Neden insana saygın yok

Onu sevsen kaybın yok

Benim nefrete sabrım yok



Türk diye kürt diye laz diye çerkez diye


Ayrımcılık artabilir çağırmazsa adliye

Nefret söylemin verdi rahatsızlık çevreye

Birazcık vicdanın varsa girsin artık devreye



Avrupa'da ırkçılık vurdu şimdi zirveye


Nazi felsefesiyle girmiş hepsi gerdeğe

Hollandalı wildirs gibi başladım delirmeye

Saçım sarı değil diye çıkmasak mı gezmeye



Söyle gökkuşağı bi renk olsa tadı kalır mı hiç


Tadı kalır mı iran kaldırsan da vinç

Madımak otel yanarken karşısında suyunu iç

Güçlü zayıfa neden hep sürekli yapıyo linç

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif