Sokrat ST-Nazar Diyorsan sözleri

  • -

Boş amacın kalmıyorsa 

Hayat sarmıyorsa 
Her akşam aynı saatte yatıp ve aynı şekilde kalkıyorsan 
Bunun bir anlamı yok 
Ya da haz almıyor say hayattan 
Hayat azarlıyorsa 
Bu yüzden sinirlerim azalmıyorsa

Ben bu kadar acı çekerken böyle hayatın içine ederim bana bakıp nazar diyorsan 
Artık ne diyim 
Nasılsa anlamıcaksın 
Anlatsam da sana, anlasan yerinden kalkamıcaktın 
Bunu bildiğimden çenemi tuttum ama 
Sanırım çok sustuğum için beni unuttu hayat 
Sen de aptalsın sen de onlar gibisin 
Onlar kadar saftirik ve onlar kadar korkak birisin 
Bu yüzden benim için son kez ayağa kalk 
Çünkü bu elvedam aşka değil hayata
Hoşça kal


 

Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif