Rapzan Belâgat - Politik Analiz sözleri

  • -



Rapzan Belâgat - Politik Analiz


Lyrics

1. Verse

Şimdi Bana Bi Dakka Verin [One Minute] Rap Elimde Tek Silah
Barışçıl Politikanda Güvercinler Pek Bitap
Okulda Öğrenci Fabrikada İşçiyim Ben 
Dayattığın Bu Sistemde Kaybolurken Sendika
Ülke Soyan Keyfi Tıkır Dilde Palavra
Parasız Eğitim Diyen Yatar 20 Ay
Ülke Yönetilir Ankara'dan Yalandan
Vaaz Verir Sahte Papaz
Hemde Pensilvanyadan!
Altı Ay Önce Dinle Esad'ın Kankası
Barrack Obama Time'a Kapak Yaptı Oldu Kanlısı
Savaşta Pek Yakında 
Usa ve Yancısı Aynı Safta Orta Doğuyu Demokrasiye Kaplasın
Yok.. Anlamazlar Elde Kalan Nedir?
Ademoğlu Barış Yerine Seçti Para ve Kini
Dilde Gezer Tek Bir Gerçek Bak, Sürekli Aynı Film
Barış Derim! Çünkü Dinle..
Savaşı Gören Bilir!


2. Verse


İleri Demokrasi KCK Altında
Susturuldu Muhalifler Halk Bunun Bak Farkında
Anarşi Rap'le Geldi!
Yoldaşlarım Arkamda
Böyle Söyledim [Ya] Yarın Polis Copu Başımda
Bende Kalan Nedir, İnan Sende Olmayan [Onur]
Bu Tv'de ki Yalanların Ortasında Kaybolan
Basında Haber Yapar Hakikati Sormadan
Ve Aç Bi Zihniyet Var Hakikate Doymayan!
Velhasıl Ülkemde Demokrasi Pahalıdır
Ve Halka Yasak Yerlerde Adaletin Saklıdır
Ogün Samast Çocuk ERDAL EREN Adamdır
Ve karakterler Nezdinde Adaletin Haklıdır
Anlatıyım Dinle Barış Gezer Sade Dilde
Elde Cepte Öyle Bekler Vekillerim Meclisimde
Taraflı Medya Basın Anlatmaz Bilmesende
Her Gün Ölüme Uyanır Oldum
Silahların Gölgesinde!




Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif