Boykot - Benim de Söyleyeceklerim Var sözleri

  • -
boykot

merhaba bi köyde doğdum bütün ailem maraba
enterasan gelebilir ama hiç görmedim araba
doktor görmeden öldü kardeşlerim saradan
kader dediler bize böyle yazmış yaradan
ben toprakta büyüdüm , düşe kalka yürüdüm
okula geç gittim tarla geç verdi ürünü
babam dedi eğitim tarlada görülür

biz açız aç çalışarak geçir gününü
6 kardeşim var hayatta kalanlar
sarılarak uyuruz soğuk , olduğu zamanlar
tek tek göç ettiler şehirden iş bulanlar
anlatırlar orda çok değişik bir hayat var
yüksek binalar takım elbiseli adamlar
bizim köyde olmayan herşey var rüyalar
gerçek oluyor inanmıyor duyanlar
gerçekten öyle mi benimde bir rüyam var

ananıda al git videosu



meraba ben bir öğrenciyim bu sistemin içinde
ve babam memur okutuyor para yokken cebinde 

karaborsa eğitim , kampüslere minare
sınavlara şifre burda hep aynı terane
sonra girdim bi okula istemediğim bir dala
girmek zorundaydım yoktu dershaneye vercek para
dedim olsun eğitimdir elbet beni geliştirir
ders başladı baktım allah geçti önüne bilimselin
ders bitti ve attım kendimi derslikten dışarı
dedim bune saçmalık burdan acil kaçmalı
yüzlerce sivil polis izliyor hep uzaktan
sonra gördüm müdahaleyi kurulmuştu tuzaklar
fabrikadan bir farkı yok amaç din ve ticaret
dekanların altlarında 500binlik bi servet
parasız bilimsel eğitim dedim yolladılar kodese
Cezam bitti aldı askere ordan döndü cenaze



öğrencilerin parasız eğitim sloganı ile meclise yürüme haberi


sellamun aleyküm işciyim bu çarkın dişlisi
altında ezildim patrondan fişliyim
15 saat mesai , sabah 8 işdeyim
3 çocuğum okumasa bu çekilcek iş değil
belki maden ocağından belki kot fabrikası
hep var ölüm tehlikesi , çoğunun yok sigortası
devletin var açlık ve sefalet kotası
biz altında kalanlarız evin sönük sobası
oy istemeye geldiler ellerinde makarna
onurumuzu ayaklar altına alanlar
ben dedim ekmek , dediler bekle
sonrasında sıralandı hep klişe yalanlar
beyim dedi zam yok memlekette aç çok
bu benim suçum değil anlamıyor patron
sendika yok hak yok kouşmak yasak kork
susunca sömürdüler konuşunca gaz cop


orospu çocuğu videosu

vekiliyim hepinizin pek iyi değilim kesin sesi
tekin değil halkın içi 40 koruma benim için
kırk duruma soktu geçen kanser bi kız öğrenciydi
dedim çok para var al yolda düşürme emi
sonra dedim vali benim pek iyi değil medya işi
şimdi çekti hepsi bizi akşam üstü tvdeyiz
Vali dedi hemen beyim kızı bulup tedaviyi
yaptırsak tamam zaten medya bizim değil mi ki
washintona gidip geldim hayırlısı
ortadoğu gül bahçeside suriye baş ağrısı
bombalarla savaş çağrısı ben savaş tanrısı
bu savaşa karşı duranlarda savaş yanlısı
biz verdik karar insanın canlısı zarar
zaten 2 yılda emekliyim sonra olcam bakan felan
işlem tamam ben anlamam reyhanlıda patlayan
patlamazdı ben olmasam ..


redhack reyhanlı belgeleri videosu







Unutmayacağız ve Affetmeyeceğiz

Ethem , Abdullah,Ali İsmail,Mehmet,Ahmet Atakan ,Medeni ,Hasan Ferit Gedik,Berkin Elvan,Uğur Kurt , Mehmet İstif